tirsdag den 30. april 2013

Ændinger af buslinjer på Frederiksberg (Anna :))


 

Ændringer i buslinjer på Frederiksberg

Når man tænker på, hvor mange der bruger bus hver dag, syntes jeg at det er utroligt, hvordan Movia nedlægger linje 15 og omlægger linje 14, der slet ikke berører den gamle linje. Så sætter Movia den nye 9A ind, som der efter reklamerne på og i busserne, kører hvert ottende minut. Det er ikke sandt. De kommer i kæmpehold, ca. tre lige efter hinanden, og det sker ca. hvert 20 minut. Når bussen kommer for sent er buschaufføren sur, og det smitter af på passagerne. Buschaufføren er jo den første person man ser i bussen, så det ville jo være dejligt, hvis han var glad. Så det vil sige, at det er en meget utilfreds, sur og forsinket bus der henter mig om morgenen, og det er ikke en god start på dagen. Så nu er du sur, og for at nå fra A til B skal du skifte til bus, tog eller Metro mange gange, hvor du før kunne tage bussen hele vejen. Det vil sige at det dårlige humør kommer hele vejen igennem på din rejse.  

Jeg savner den gamle buslinje, og jeg tror ikke jeg er den eneste. Jeg opfodrer Movia på det kraftigste til at få de gamle buslinjer tilbage.

3 kommentarer:

  1. Meget godt læserbrev.
    Du har fuldt nyheds-trekanten.

    SvarSlet
  2. Skrevet godt :) Jeg har forstår godt din frustration.

    SvarSlet
  3. Din indledning er rigtig god

    SvarSlet