tirsdag den 30. april 2013

Læsebrev De går amok!


De går amok

Lørdag aften slog de to rivaler sammen. Brøndby mod FCK . Fansene dansede og stadiumet rystede. På 30 minut kom det første mål fra brøndby og fansende gik helt amok. De hoppede og sang deres gule og blåe sang.Men glæden varede kun et lille stykke tid, i anden halveje 85 min scorede FCK og igen på 90 min.Efter sidste fløjte og da kampen var slut gik Brøndby fansene helt amok.De kastede øl flaser og alle mulige andre ting, som kunne skade spillerne.Brøndby stadium blev efter det lukket ned for et stykke tid og Fodboldklubben Brøndby IF fik en rigtig stor bøde på 750.000.

Jeg mener, at dette er en skammelse til selve fodbold sporten og til holdet. 
Jeg syntes ikke, at man skal gå amok, hvis ens hold taber man må enten lære, at se sit hold at tane eller bare ikke se fodbold. Hvis man ser fodbold og man ikke kan klare, at ens hold taber så skal man jo ikke prøve at slå dem der vinder. Hvis publikum gør sådan noget så vil man jo aldrig vinde på udebane, men kun på hjemme for så føller man sig meget tilpasas.






2 kommentarer:

  1. Husk at tjekke efter fejl når du er færdig.
    Det er sat overskueligt op og du har nogle gode argumenter

    SvarSlet
  2. Jeg syntes det er godt skrevet!

    SvarSlet