tirsdag den 30. april 2013

Forældre vil have deres børn til at bruge mindre tid på internettet


Internettet skader ikke kun børn, det gavner også. YouTube kan fx fungere som en sjov måde at lære engelsk på. Man kan se engelske videoer, i stedet for at lave opgaver i skolen. Før min kusine fik engelsk i skolen, så hun så mange YouTube-videoer, at da hun fik engelsk i skolen, fik hun opgaver på et højere klassetrin end de andre. Ergo er det ikke bare spild af tid at være på YouTube.

Det er ikke fair at forældrene sidder ved computeren eller tv’et hele dagen, når børnene ikke må. Forældrenes opgave er da at være et godt forbillede for deres børn. Klæder det da dem bedre med ”firkantede øjne? ”

Hilsen Nanna og Sofie

6 kommentarer:

  1. Lidt humor i er godt. godt skrevet, men ingen anden mening

    SvarSlet
  2. Savner lidt en indledning. Altså, hvis man nu ikke havde læst overskriften gav den ingen mening. Lidt mere uddybende😄

    SvarSlet
  3. engang sagde min forældre at hele familien ikke måtte se tv eller spille noget som helst i en hel måned. samme dag ser jeg dem sidde og se nyhederne og jeg siger at de ikke er okay. så siger de at man godt må se nyhederne det er den eneste undtagelse!
    det siger bare at de ikke kan overholde deres egne regler.
    typisk voksende

    SvarSlet
  4. jeg er enig med anna om indledningen men ellers syndes jeg den er ret god

    SvarSlet
  5. Ikke for at tale de andre i munden, men der mangler helt klart en indledning. Synes den var lidt for kort, til at i kunne nå at få det hele med.
    Men synes det er et fint emne i har valgt. Dog ikke noget, man kan gøre så meget ved, men synes alligevel det virker "psykende" mod forældre til at ændre deres adfærd.
    Okay læserbrev ;)

    SvarSlet