tirsdag den 30. april 2013

Hunde sådan noget lort


Hunde er irriterende
Jeg oplevede den anden dag, at der lå hundelorte på fodboldbanerne når vi spillede kamp. Det var slemt og nogle fik lort på skoene. Jeg synes nogen skulle gøre mere ud af, at hunde skider over det hele, så vi kan spille fodbold i fred.

I 2011 forstyrrede en legesyg hund kampen mellem Santa fé og Botagofo, men de kunne ikke lade være med at have det sjovt, da den kom ind på banen. Kampen blev stoppet i 3 min og de spillede fodbold med hunden indtil vagterne kom ind.

I 2012 blev 3000 personer bidt af herreløse hunde og 9000 hunde døde på grund af, at de forstyrrede EM i fodbold.

Jeg mener, at der skal komme en lov om, at hunde skal være i snor, så der ikke sker nogen noget. Mange mener, at hundene ikke bliver håndteret ordenligt i parkerne. F.eks. hvis jeg går ned i parken kommer der nogle hunde hen og vil hilse på min lille hund Perry. Han bliver meget bange og gør, men ingen gør noget ved deres hunde.

Lavet af Jonathan 30/4 2013

4 kommentarer:

  1. perfekt skrevet. fantastisk opg. totalt det hele med

    SvarSlet
  2. Godt læserbrev.
    God indledning, du følger nyheds-trekanten.
    Godt at du får sagt din mening.

    SvarSlet
  3. godt skrevet og gode eksempler med fodboldkampene men sker det ikke meget sjældent at hunde afbryder en kamp.

    ps hvorfor har du kommenteret din egen?

    SvarSlet
  4. Mange gode eksempler og det er overskueligt opstillet

    SvarSlet