tirsdag den 30. april 2013

Hvorfor skulle bus 29 lukke (læser brev)


                                            Hvorfor skulle bus 29 lukke !!!

 

Det er da for dårligt, at de lukkede bus 29. man kan da ikke være bekendt at lukke den transport, folk plejer at tage. Nu er det ikke så slemt for mig, jeg kan godt tage metroen, men Jeg er sikker, på at der er nogen der er blevet ramt hårdere . Man bliver nød til, at ændre hele ens transports system. Nu kan man måske ikke tage til det supermarked, man plejede eller den cafe´, hvor man mødes med vennerne!

Jeg tænker stadig tilbage, til den gang jeg kørte med 29 helt til skole med mine venner. Det var nemt og hyggeligt. Men nu, hvor de har valgt at lukke den, bliver det svære og kedeligere for mig. Jeg bliver nød til at tage tideligere af sted, for at kunne nå at cykle til Vanløse st. tage metroen, og så gå fra Forum st. til skole. Ikke fordi jeg har nået imod metroen, men bus 29 var bare nemmere og hurtigere. Et andet minus er også, at jeg sjældent mødes med mine venner nu, fordi vi ikke har et fast tidspunkt at komme på. En kommer måske kl. halv 8 og en kl. tyve i 8. og så videre. Vi var en seks-syv stykker fra min klasse, der kørte med 29, Nu er vi splittet L

4 kommentarer:

  1. Rigtig godt læserbrev. Synes den startede lidt for "hurtigt". Der manglede en lille indledning, hvor du måske sagde "31. Oktober 2011, valgte Movia at ændre deres busruter, hvilket betød at linje 29 ikke længere skulle køre", eller noget lignende.
    Men ellers et nærmest fejlfrit læserbrev efter min mening ;)

    SvarSlet
  2. flot læserbrev fordi du har massere holdninger til at du ikke ville have at bus 29 skulle lukkes, den har en god længte hverken for lang eller for kort og jeg er helt enig med det du skriver

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Der er ikke rigtigt nogen indledning. Du starter nærmest med at skrive din holdning om noget læseren ikke ved hvad er.
    Ellers synes jeg, at det er rigtig godt, at du har skrevet forandringen :)

    SvarSlet