tirsdag den 30. april 2013

Busruter ændrer sig!

Jeg synes det er dybt irriterende at busruter ændre sig.
Nu skal jeg gå længere end nødvendigt, og det er noget værre humbug.
Prøv lige at forestil jer ,at jeg er en gammel dame med et hofteproblem eller en gammel mand med gangbesvær og at bussen så stoppede meget længere nede af gaden end sidste gang jeg tog den bus. Hvordan tror I jeg vil have det især når det gjorde så ondt i min hofte?
Busruter kan ikke bare ændre sig, det påvirker dem, der tager busserne.
To af de busser jeg har taget i 5 år for at komme i skole har ændret rute og  er afskaffet. Så nu må jeg tage Metroen som hele tiden er fyldt med alt for mange mennesker.
Jeg synes det er får dårligt og at I skal gøre noget ved det.

- En uvenlig hilsen fra en vred borger i Danmark!

5 kommentarer:

  1. Godt læserbrev. ;)
    Men måske lidt kort.
    Din indledning kunne du måske have gjordt længere. ;)
    Ellers har du fulgt nyheds-trekanten. ;)

    SvarSlet
  2. den var god. godt med eksemplet med gammel dame/mand. Det er ville være et ret stort problem hvis ældre mennesker skal gå længere begrund af bussen ændre sin rute.

    SvarSlet
  3. Jeg syndes at nyheds trekanten er fulgt ret godt men dog lidt for kort

    SvarSlet
  4. Jeg syndes at nyheds trekanten er fulgt ret godt men dog lidt for kort

    SvarSlet
  5. Jeg er enig med de andre. Du kommer også led et godt eksempel.

    SvarSlet