mandag den 10. september 2012

Tyveknægte og Tøser

Tyveri

Ja hvorfor stjæler unge egentlig? det er spørgsmålet. Jeg tror at nogen af grundene er at man har det hårdt der hjemme og at man gerne vil distrahere sig selv eller der er også nogen der gør fordi de synes at ens hverdag bliver en vane så det er for ensformigt og man keder sig så man vil bare gøre noget spontant.

Er der forskel på drenge og piger der stjæler?

Nej helt ærligt så tror jeg ikke der er forskel på drenge og piger der stjæler bortset fra at de nok ikke stjæler det samme de fleste drenge stjæler faktisk biler videospil og mobiler men piger de stjæler sikkert mest tøj sminke og smykker.

PS. hej hej og jeg er næsten færdig med min novelle så den kommer i sikkert til at læse snart hej hej          BE HAPPY

12 kommentarer:

  1. Kunne ikke trække vejret. Ingen punktummer ;)
    Men selve teksten kunne jeg rigtig godt lide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mikkel jeg har lige noget at sige til dig næste gang jeg sætter et inlæg ind skal jeg nok sætte masser af kommaer og punktummer glad nu? Men jeg har altså sættet hele FIRE PUNTUMMER ind i teksten så sig ikke at der ikke er nogen din lille løgner :P

      Slet
    2. Ej, undskyld. Fire er jo det nye 14 :P

      Slet
    3. Jeg er enig med Mikke, Cheline! Du har nogle gode holdninger, men et par ekstra punktummer, kommaer og et afsnit, ville ikke gøre teksten dårligere! Dejligt at høre dine holdninger!

      Slet
  2. Svar
    1. Elias, jeg glæder mig til at høre noget mere fra dig!

      Slet