mandag den 10. september 2012

Min mening.

Grunden til at mange stjæler, er fordi at mange forældre ikke giver nok til deres børn eller at man har set en af sine venner har det. Man kan blive meget jaloux, af at alle har noget man ikke kan få af sine forældre.

Drenge: Når man bliver stor som dreng vil man gerne være lidt sej, fordi at nogle tror man er modig eller slem, men alle ved det er skidt. Drenge der stjælder vil gerne havde noget vigtigt, som en I-pod , men som mindre vil man gerne havde nogle ting ens forældre ikke vil give en. Fx. Hvis jeg nu gerne ville havde et sejt nyt computer spil, men min mor siger nej. Det kunne være en grund, men selvføglelig kunne jeg ikke finde på at stjæle. Mange stjælder også slik til deres venner og så bliver de gode venner eller penge til overlevelse, men det er kun nogle der ikke har ret mange penge.

Piger: De ville måske tænke lidt mere på tøj eller sminke end drenge, men de kunne også finde andre smarte ting. Når man bliver lidt større som pige vil man finde rigtig mange ting som man kunne stjæle. Drenge vil kun havde nogle småting, hvis det er vigtigt eller sejt, men alle piger i 6.kl på Jakobskolen stjæler (ikke).
Ps: Håber jeg

Jeg har aldrig stjålet nogle ting, så vidt jeg kan huske, fordi jeg er nemlig artig :). Jeg er en glad dreng

13 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker at der står "denne kommentar er fjernet af forfatteren" :P

      Slet
  2. Nice tekst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  3. LOL så retter du dem lige :P

    SvarSlet
  4. Cool tekst, men stjæler er uden d :D

    SvarSlet
  5. Så har jeg læst det hele. Rigtig god tekst!

    SvarSlet
  6. Hvorfor tror du, at drenge kun stjæler små ting?
    Hvis du læser dit afsnit igennem ang. drenge, så vil du finde ud af, at ikke alt i afsnittet giver mening.

    (Mange stjælder også slik til deres venner og så bliver de gode venner eller penge til overlevelse, men det er kun nogle der ikke har ret mange penge.)

    Det er altid godt at læse en skrevet tekst igennem. Man kan evt. vente en times tid eller to.

    SvarSlet