lørdag den 1. september 2012

Mine skjulte følelser

Jeg plejer (det er sådan det staves :P) ikke at vise alle mine følelser offentligt. Det giver lidt mere coolness at være en tuff-guy. Men inde bag facaderne har jeg, og sikkert mange andre, dybe følelser, der ikke vises. Somme tider, når man ser en film, og der en person man godt kan lide, der er død kan man godt blive lidt ked. Kender dog ikke selv til lige netop det.
Ofte bliver jeg meget irriteret på mine forældre ikk egør som jeg vil have. Somme tider gør jeg bare som de siger, men ofte løber jeg bare væk og skriger ligeså stille "f*cking idioter".
Oftest hører de det ikke. Heldigvis :P

Det var så mit indlæg om dette. Beklager, hvis det ikke blev så godt, det var bare ikke et nemt emne for mig, men synes nu alligevel jeg gjorde et udmærket forsøg ;)

2 kommentarer:

  1. Kender godt det når ens forældre er irriterende, men jeg plejer bare at sige til mine, at de er nederen.

    SvarSlet
  2. ikke en 20 siders stil?? :'( det skræv du ellers til philips inlæg

    SvarSlet