mandag den 10. september 2012

Hvorfor stjæle?

Hvorfor stjæle: 
  • Det der får nogen til at stjæle, kan være at de vil have noget, som de ikke kan få, pga. økonomi. 
  • Det kan også være fordi, at der er et gruppepres på en person, og at den person gør det uden at ville det, men for at være medlem af "gruppen". 
  • I andre lande kan det også være, fordi at de ikke har noget mad eller vand og må stjæle for at overleve.
Forskel mellem piger og drenge:
  • Ja, jeg tror der er lidt forskel mellem piger og drenge.. Jeg tror, at piger har lidt mere pres på, end drenge, fordi at der er mere klikker i en klasse for piger end for drenge. Piger laver også meget efter skole tror jeg, men det gør drenge jo også.. Det er en lille smule svært, men jeg har aldrig nogen sinde været en dreng, så jeg ved det ikke helt.. 
  • Det er et meget svært spørgsmål Philip!

3 kommentarer:

  1. "men jeg har aldrig nogen sinde været en dreng".
    Den sætning synes jeg var meget sjov :P
    Ellers tror jeg du har ret :D

    SvarSlet
  2. Jeg kan rigtig godt lide din opdeling med overskrift. Det gør det overskueligt. Punktformen er også god. Du er inde på nogen gode ting. Måske du kunne komme med et par eksempler på dine synspunkter!

    SvarSlet