tirsdag den 19. februar 2013

The Vampire Diaries

                                                                        Fantomet.
Jeg er igang med en bog der er nr. 8 i en serie på 13 bøger.
Denne bog handler om Elena og hendes kæreste Stefan, der er vampyr.
De er i sorg da Stefans bror Damon lige er død ( han var også vampyr )
Elena er vendt tilbage til livet som menneske, efter at ha´ været menneske, død, vampyr, død, ånd og  overmenskelig. Da hun vågner en morgen er hun hjemme hos sin tante ( hun bor der, fordi hendes forældre er døde i et trafikuheld ) hun sætter sig og skriver dagbog da hendes lillesøster kaster sig i armene på hende, og siger hun har savnet hende. Elena bliver urolig, men lillesøsteren fortæller at hun bare drømte at Elena var rejst.

5 kommentarer:

  1. Jeg har læst de første fem. Glæder mig til at læse otteren :)

    SvarSlet
  2. Lyder ikke ligefrem som den type bøger jeg ville læse...
    Den virker ret meget lige ud af landevejen stille og rolig af hvad du har skrevet nu, og som Ben siger: "Hvad er vendepunktet?"

    SvarSlet
  3. Er ikke så vild med vampyr bøger, men det lyder som en god bog, for dem der kan lide den slags :)

    SvarSlet
  4. lidt ligesom mikkel jeg er ikke til den slags bøger. (tror Jeg)
    men lyder ellers fin

    SvarSlet