onsdag den 20. februar 2013

Hr. Mandag 20-02

Arthur kunne ikke deltage i det ugentlige terrænløb, som han besvimede til i sidste uge. Han vidste ikke hvor han skulle gå hen. Det var for pinligt at bare stå og vente, så han tog til biblioteket. Der kommer Mandags Middag hen og vil have Nøglen fra Arthur. Middag hentede også Henterne, der skulle finde Arthur der gemte sig. Trods besvær får Arthur sluppet ud og væk fra Henterne, men Middag var der stadig. Han var lige ved at give Nøglen, men kom i tanke om at de kun kom frem i tidsrummet 12-13 og klokken var 12:59. Minuttet efter forsvandt Middag og Henterne var bare grimme mænd i sorte jakkesæt, bowlerhat og hunde ansigter.

Trods min tidligere kommentar om at bogen bruger beretter modellen, er jeg blevet lidt i tvivl... Synes den er begyndt at svinge meget /\/\/\/\/\/\ i spændingen

5 kommentarer:

  1. Det lyder som en god bog;)
    Men hvem er Henterne og Middag?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vidste jeg ikke på det tidspunkt.
      Men det kan du læse i mit næste indlæg lige om lidt

      Slet
  2. Spændingen kan sagtens svinge og stadig gøre brug af berettermodellen. Du ser det nemmere, når du er ved bogens slutning

    SvarSlet
  3. sjove navne
    da du skrev hr. Mandags middag troede jeg først det var en levende salat eller sådan noget indtil jeg fandt ud af at det var et navn.´(:

    SvarSlet