torsdag den 30. august 2012

Skjulte følelser

Skjulte følelser 


Jeg har mange skjulte følelser i hverdagen det er bare normalt for mig når jeg plager at komme til skade og føler smerte kan jeg ikke lide at alle vender sig om dander en cirkel omkring mig og spørger "Er du okay" eller "Er der sket dig noget" så jeg plager at løbe ned på toiletet og arbejde med min smerte der. Det er meget nemmere sådan men jeg plager også eller rettere prøver at skjule min vrede men jeg har en kort lunte når det gælder min vrede men helt ærligt nå jeg virkelig er vred så tænker jeg. Jeg bider hovedet af det fjols imorgen eller jeg ringer til alle mine fætre og onkler de  kan sikkert smadre ham/hun men betyder ik at jeg gør det , så voldelig er jeg heller ik.

Men jeg har masser af skjulte følelser det tror jeg alle har på et punkt nå men det var så mit indlæg vi ses til mit næste hvor i forhåbentlig kommer til at læse den novelle/bog jeg er i gang med at skrive der hedder Fortabte Sjæle men den bliver sikkert svær at læse jeg har ikke lig fået styr på grammatikken endnu men please læs den jeg har puttet hårdt arbejde i den og vil gerne høre noget feedback Sees folkens

10 kommentarer:

  1. Ganske fin tekst.
    Synes dog bare det var irriterende at læse. Du har ikke sat nogen komma'er og du staver ikke korekt. Prøv gerne at højre-klikke på det ord du ikke kan stave og se, hvordan det rigtigt staves.
    Men ellers fin tekst ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Cheline er ikke den eneste der ikke staver korrekt, du har selv skrevet korekt i stedet for korrekt.
      Prøv at brug dit eget tip om at højre-klikke på ordene :P

      Slet
    2. Fin kommentar! Det er rigtig fint at give hinanden respons på indhold og form (kommaregler, staveregler osv). Det er dog vigtigt at være nænsom overfor hinanden, da alle gør deres bedste!
      Cheline, jeg glæder mig til at læse din novelle!

      Slet
    3. Det var ikke med vilje. Jeg har også slået stavekontrol fra på min pc, da jeg synes det hjælper mig mere!

      Slet
  2. mikkel siger forkert. jeg er sej ´farvel

    SvarSlet