mandag den 27. august 2012

Bog serie der kan anbefales

Hejsa allesammen,


Jeg kender en serie med fem bøger, serien hedder "Freddy serien" og er skrevet af den danske gyser forfatter Dennis Jürgensen.
Det er ham her.

Bøgerne indeholder mange sjove scener, især "Balladen om den forsvundne mumie" som er en af de to bøger jeg har læst i serien. Serien indeholder ialt fem bøger. Den anden jeg har læst hedder brædder til draculas kiste, i bogen tager Freddy, Dracula, Eddie, Boris, Sir Athur Fieldenstein og Mummy bla. til Mallorca, hvor de skal finde et bestemt træ de skal lave brædderne af.

Kan klart anbefales.



Mange hilsner, Ben.

PS. Tak for'n

PPS. Køb dem! Lån dem fin bibliotek klik her.


16 kommentarer:

  1. Hej Benjamin
    Jeg synes, at det er en rigtig god anbefaling. Især fedt med billederne og bøgerne. Lad os undlade at sende spil rundt herinde. Det er ikke hensigten

    Vh Philip

    SvarSlet
  2. har læst dem alle sammen og du har helt rat det er virklig gode

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Lige nu er jeg igang med "Bøvse dragernes hemmelighed"
      :-)

      Slet
  3. Har overvejet at købe dem rent faktisk. Har bare ikke gjort det. Endnu! :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan også låne dem på dit lokale bibliotek.

      Slet
  4. Det kan være at jeg læser dem en dag...

    SvarSlet