mandag den 27. august 2012

Drømmejob

Når jeg bliver stor vil jeg arbejde med wii spil. Fordi jeg godt kan lige wiien og den måde man bevæger sig på. jeg tænker  at jeg kan lave et spil som endnu ikke er blevet opfundet. For når jeg kan lave mine egne spil kan det handle om Ninjaaber eller levende dræbersenge. Man kan bestemme spillets handling og genre, samt hvordan tingene skal se ud, hvor det skal forgå, hvornår det skal forgå og hvordan figurene ser ud. Hvordan de er, hvad de kan, hvordan de tænker og hviken måde den skal spilles på og hvad for nogle personer man skal følge. Måske kan jeg få nogle fan og en masse penge hvis jeg laver et godt nok spil. Måske kan jeg også udvikle wiien. Det kunne blive super sjovt. Jeg kan måske også lave en ny spillefigur som mario eller sonic hvor der vil blive produceret mange forskelige spil med ham. Det kunne også være fedt hvis jeg kunne være med til at lave forsættelsen af et spil der allerede var lavet.     

6 kommentarer:

  1. Jeg håber, at dine spil en dag udkommer :D

    SvarSlet
  2. Tror du stadig, at wiien kommer til at være så populær fremtiden, som den er nu?

    SvarSlet
  3. Måske kan jeg også udvikle wiien.
    Udvikle wii'en?
    Hvorfor dog det? Hvis du mener bygge den, skal du ikke læse videre :P
    Hvis du vil lave en spilkonsol, hvorfor så ikke bare holde den væk fra wii'en, men stadig med hjælp fra Nintendo.
    Synes det er et fedt job, du har udtænkt dig, jeg synes dog, du har ret mange forskellige job samlet i en der ;)

    SvarSlet
  4. Håber virkelig at du kommer til at arbejde med det, det ville være vildt fedt hvis du lavede ninjaabespil :D

    SvarSlet
  5. Det lyder til at være en god idé du der har fat i, Elias! Det bliver nok noget med en masse timer foran skærmen for at udvikle det perfekte spil. Det bliver nok hårdt :)

    SvarSlet