mandag den 27. august 2012

Læs dem nu eller manden med leen kommer efter dig

Det her er nogen bøger og serier jeg godt kan lig jeg vil lige sige undskyld på forhånd fordi jeg er vampyrfreak så her er de bøger:
Nattens Hus serien jeg vil lige advare dig det kan den er mest for unge den er lidt... ulækker.
The Night World jeg har kun læst den første men den er rigtig god så jeg vil andbefale den her bog hvis du kan lide vampyrer ligeså meget som jeg kan så læst den endelig men den er også meget følelsesladet såå...
De Udødelige serien den her er måske mere til pigerne den er meget... det der føleses plader igen drenge i må selv om hvis i vil læse den
Det Smaragd Grønne Atlas serien den her bog er virkelig god det er et eventyr min ynglings genre så den andbefaler jeg meget
The Vampire diaries det jeg godt kan lig ved den her bog er at den går i gang med det samme så der sker altid noget action den er virkelig god
Regnbuestenen da jeg læste den her bog fik den mig et andet sted den var så god at jeg faktisk begyndte at græde så læs den det andbefaler jeg
og til sidst det Pretty Little Liars jeg vil lige sige da jeg læste den blev jeg skræmt fra hvid og sans
jeg vil lige sige en ting til jeg har valgt de her bøger fordi når jeg læste dem var det virkelig dejligt de er bare fantastiske de bøger så please læs hold jer munter

4 kommentarer:

  1. God tekst. Dog skal du lige huske ".", så man nemmere kan læse det ;)

    SvarSlet
  2. Det er godt at du har skrevet hvorfor de er gode og jeg tror at jeg læser dem for at være sikker på at du ikke kommer og tager mig :P

    SvarSlet