lørdag den 1. marts 2014

Opdatering nummer 2 til klassefesten!

Her er en liste over hvad vi har ordnet aftalt osv. til klassefesten.

Hvornår er det? Den 28. marts.
Musik? William og Momin. Og Ben?
Playlist? Ben laver den bedste Playlist nogensinde!
Velkomstdrinks? Anna har nogle ideer!
Hvad skal vi lave efter skole? Philip har forslået curling? Har I andre forslag?
Hvad skal vi lave til festen? Philip har forslået at vi leger Morder eller ser film, eller sådan noget. VI KUNNE SPILLE JUST DANCE!!!!! DET KUNNE VÆRE MEGA FEDT (SFO'en har en Wii)!!!!! Andre forslag?
Fede lysting? Jonathan tager nogle fede lysting med til festen, deriblandt en discokugle, kunne vi måske lave en aftale med Dennis? DET KUNNE VÆRE OVER FEDT!!!!!!!!!!!!!!! Philip?
Hvad skal vi have at spise? Philip har sagt at vi skal have hjemmelavede forårsruller med bobler fra Harbo.
Hvornår skal vi i seng? Klokken 23:00
Hvad koster det? Philip?
Hvad skal vi have med?
Skal der være et tema for festen, eller skal det bare være normalt og afslappet?
Hvem står for mad?
Hvem kommer? Gider I skrive om I kommer i kommentarfeltet?
Snacks? Momin kunne skaffe chips, popcorn og marabue, er det stadig mugligt?

KH Majken

10 kommentarer:

  1. Jeg har også nogle ideer til velkomstdrinks 😄

    SvarSlet
  2. Jeg tror måske at jonas tager kage med. Han har nemlig fødselsdag den dag vi overnatter. er ikke helt sikker

    SvarSlet
  3. Jeg tror måske at jonas tager kage med. Han har nemlig fødselsdag den dag vi overnatter. er ikke helt sikker

    SvarSlet
  4. Jeg tror måske at jonas tager kage med. Han har nemlig fødselsdag den dag vi overnatter. er ikke helt sikker

    SvarSlet
  5. Jeg tror måske at jonas tager kage med. Han har nemlig fødselsdag den dag vi overnatter. er ikke helt sikker

    SvarSlet
  6. Jeg stemmer helt klart for Just Dance og curling! :D
    Synes måske godt, at vi kunne blive oppe en time ekstra :P
    Jeg synes ikke, at et tema er så vigtigt igen ;D

    SvarSlet